torsdag 20 december 2012

Osynlig

Drar mössan över huvudet och låtsas att jag inte syns.


13 kommentarer:

  1. Oavsett om du syns eller inte så önskar jag dig en god jul!
    /SA

    SvaraRadera
  2. Det är sådant man måste göra ibland. kram

    SvaraRadera
  3. hehe, ja så där ser jag också ut ibland :) och hoppas att jag inte syns ;)

    SvaraRadera
  4. Fiffigt, känner inte igen dig.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Riktigt kul bild. Hur kunde Drott ta stryk av Skånela? Önskar dig en skön helg. Kram

    SvaraRadera
  6. Ja du, jag känner igen mig. Ibland vill man bara gömma sig.Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År/Brita

    SvaraRadera
  7. Skickar min Julhälsning till dej..Vi i Sennan tar det med ro..

    SvaraRadera
  8. Ser dig inte alls :)
    God fortsättning! Kram

    SvaraRadera