fredag 30 mars 2012

Insikt eller utsikt?


23 kommentarer:

  1. det finns ytskikt här som har både insikt och utsikt.
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är frågan...en supersnygg bild är det iallafall! Trevlig helg på dej :)

    SvaraRadera
  3. Oavsett vilket, så är det vacker och klar sikt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! det är en fantastisk plats som jag passerar nästan varje dag.

      Radera
  4. Svar
    1. Whether 'tis nobler in the mind to suffer...
      Skrev Shakespeare och led vidare...

      Radera
  5. Utsikt ger insikt...läcker bild! Kram

    SvaraRadera
  6. Insikt över utsikten men är det värt att ha utsikt där ifrån??? bättre då med insikten :) friheten att kunna se in Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. saknar man det ena, förlorar man det andra. de hör ihop tror jag.
      kram

      Radera
  7. Good question!
    Nice picture too!
    Have a nice weekend
    Yvonne & Raphael

    SvaraRadera
  8. Det kanske är en insikt om att utsikt(en) är bättre än insikt(en). Oj, där blev det nästan poetiskt. Ser ut att vara ett vackert tegelhus. kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Poesi är bra.
      Det är en fantastiskt vacker plats, det är Slottsmöllan i Halmstad. Passerar nästan varje dag på promenad. Kontemplation.
      kram

      Radera
  9. Beror på om man är inne eller ute?
    Häftig bild. kram

    SvaraRadera
  10. Fin bild..jag blir nyfiken på vad som finns bakom fönstren.

    Snälla, även om MoDo och Luleå åkt ut så kan du väl hålla en tumme för mitt lag Skellefteå AIK (SAIK)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Bakom fönstren finns en bit av Halmstads historia. Enda anledningen jag kan komma på att hålla på SAIK, är att de slog ut oss, och om de går till final (vilket jag tror) så kan jag säga att vi (MoDo) åte ut mot finalister...och så vill jag ju att ett norrlandslag tar SM-guld, inte ett stockholmslag!
      kör hårt!
      kram

      Radera
  11. Kan vara båda tycker jag. Cool bild är det i a f. Top job som jag brukar säga :-)

    SvaraRadera