måndag 2 januari 2012

Kom, så går vi

Stigen in i framtiden.


10 kommentarer:

  1. Marina; välkommen!

    Sarah; så klart jag gör, jag kan ju inte fota utan min fotokompis!
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag följer också med om jag får. Ska jag ta med bullar?

    SvaraRadera
  3. Skön bild! Klart att jag hänger med på din stig även detta år.
    God fortsättning!
    /SA

    SvaraRadera
  4. Det var en snårig framtid.Men vem vet, kanske är där en öppning bortom kröken. Som i verkliga livet.

    SvaraRadera
  5. Så vackert!! Där vill jag också gå, härliga färger :)

    SvaraRadera
  6. Gunilla; bullar är aldrig fel!

    S-A; kul att du hänger med! God fortsättning önskar jag dig också!

    Steve; det är det som är tjusningen, ibland är det snårigt och jävligt, men, så kan det helt plötsligt öppna upp sig och bli alldeles fantastiskt! Och det bästa av allt; vi vet inte när..

    Fjällripan; det var en ljudlös stund. Sen kom vi fram till ett makalöst vattenfall! Vacker upplevelse jag bevarar i hjärtat.

    SvaraRadera
  7. Här känner jag igen mig.. och ändå inte. Vandrar gärna den stigen, mot okända mål.

    SvaraRadera
  8. Det är inte så många som vågat sig fram på stigen ännu. men fler lär de bli Kram Suss

    SvaraRadera