torsdag 29 december 2011

Stadens aorta

Kramforsån pulserar genom staden.



6 kommentarer:

  1. Härligt att få se lite vinter - här tömmer regnet ner utanför fönstret...

    SvaraRadera
  2. Se där, även i Kramfors finns nåt som pulserar.

    SvaraRadera
  3. Här blåser för fullt (och regnar)!

    SvaraRadera
  4. Det ser härligt ut! Jag tror ni har mer snö där i Kramfors än här, för tillfället. Hoppas fortfarande på en riktig vinter...

    Gott nytt år på dej!

    SvaraRadera
  5. Marina; jag fotade allt jag kunde, är tillbaka i Halland nu. Ingen snö alls.

    Steve; Inte nu längre, jag har åkt hem.

    Gunilla; Jag har tur, jag är varm av mig. Vinter och jag passar ihop.

    Moi; huga! Innesittarväder!

    Fjällripan; Det lär du få! Januari brukar föra med sig snö och -15 grader. Underbart att vara ute och fota i sånt väder!

    Gott nytt år önskar jag dig också!

    SvaraRadera