torsdag 22 december 2011

Snöodjur...


10 kommentarer:

  1. Ett odjur av det sötare slaget!

    SvaraRadera
  2. odjuret ser bedjande ut, kan tänka mig att hon vill busa för att sen få krypa upp i någons famn och sova lite.
    kram

    SvaraRadera
  3. Marina; på bild är hon söt ja...

    Karin; det säger du soom aldrig träffat henne...

    Sarah; och det var precis vad hon gjorde...en lååång tupplur.
    kram

    SvaraRadera
  4. Ja sådanna snömonster gillar jag :) kram Suss

    SvaraRadera
  5. Nu vet jag inte hur jag hamna här, men glad för det är jag :o) Så många fina bilder!!!

    Och sötnosen här ovan får ju bara ens hjärta att slå ett x-tra slag!

    God fortsättning till dig!

    SvaraRadera
  6. Tammy; hur det än gick till, välkommen hit! tack för dina ord om mina foton!
    Sötnosen...är en efterhängsen plåga!
    God fortsättning till dig också!

    SvaraRadera
  7. Ja, det är ju våran!!!

    SvaraRadera