tisdag 22 november 2011

Finns ingen väg, får man banne mig göra en själv!

Mot toppen!!


7 kommentarer:

  1. helt rätt. Hojta till om jag kan hjälpa till med nåt.
    kram

    SvaraRadera
  2. Sarah; jag behöver nån som gräver bort snön på vintern...
    kram vännen

    SvaraRadera
  3. gräva bort snö är min specialitet, hör av dig när den kommit.
    kram

    SvaraRadera
  4. Ja sant det:) Her var mange interessante og flotte bilder å se! Jeg vil gjerne følge deg videre. Jeg liker også å fotografere:)
    Hilsen fra Norge, klem

    SvaraRadera
  5. Sarah; lita på det du! Men har du tur så hittar du snön före mig i år.
    kram

    Ingrid Andrea; tack för dina ord och välkommen hit!

    SvaraRadera
  6. Om inte annat så kommer man ju dit man vill!

    SvaraRadera
  7. Den som söker den finner Kram Suss

    SvaraRadera