torsdag 23 juni 2011

Halv

Ibland är det bara så.


11 kommentarer:

  1. Ja..den var ju.....halvsnygg ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Perfekt på sitt sätt. Vi är alla lite halva, än här än där finns det skavanker. Det kanske är det som är det perfekta - att det syns att vi levt och att vi fortsätter sträva uppåt och framåt trots "halvheten".

    SvaraRadera
  3. Camilla; bättre än halvful.
    kram

    Gunilla; du har alldeles rätt...och om något ar halvt, så finns det en annan halva som passar ihop. Är något helt i sig självt, finns inget utrymme för möte...

    SvaraRadera
  4. Lite skavanker finns det säkert hos alla som hos klövern på ditt fina foto. Tack för titten hos mig. Anita

    SvaraRadera
  5. Fin bild. Ibland känner man sig just så. Lite tufsig och halv - men vacker ändå på något alldeles personligt sätt. Gott det!

    SvaraRadera
  6. Halv.... hel... perfekt? vem bestämmer? kanske betraktaren eller är det skaparen? Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Får mig att tänka på att jag faktiskt är halvkroppsförlamad men lever ett fullvärdigt liv ändå.

    SvaraRadera
  8. Ormbunke; visst är det så, det är det som skänker personlighet och karisma.

    Eva; ja, jag tror att det är just det tufsiga och halva som är skönhet.

    Suss; intressanta funderingar. ibland kan jag känna att jag blir lite trött på alla defintioner och allt katergoriserande, kan man inte bara få vara? kram

    Steve; skönt att läsa att du känner att ditt liv är fullvärdigt!

    SvaraRadera
  9. Skickar tillbaka en önskan om en skön Midsommarhelg i lugn ro! Hoppas vädret och orken tillåter lite fina bilder ute i det fria! Midsommarkram!
    //Gittan

    SvaraRadera