tisdag 10 maj 2011

Övergång

Jag går över.
Det finns någon plats jag är på väg till.



9 kommentarer:

  1. det finns en plats för alla.

    SvaraRadera
  2. Gå inte för fort, bara, så du missar något på vägen.

    SvaraRadera
  3. Jo, oftast är vi väl på väg någonstans, även om vi inte alltid vet vart...

    SvaraRadera
  4. Sarah, det gör det...jag tror på mig

    Karin; jag kryper fram...

    Marina; jag vet vart jag är på väg, tro mig... framåt.

    SvaraRadera
  5. Kryp vidare, jag är road, inte oroad ;) Trevligt att utbyta tankar med dig.

    SvaraRadera
  6. Bilden säger mig Farlig korsning på vägen.
    Gillar fotona från Slottsmöllan. Ha de gott. Anita

    SvaraRadera
  7. Se dig om ordentligt innan du går över bara!

    SvaraRadera
  8. Vad fina bilder du tar! Ett steg framåt är lika med tre steg bakåt ibland. Eller varför inte ett kliv åt sidan? Så är det för mig ibland.

    SvaraRadera
  9. Ja. Gott är det att:

    "Varje resa har ett mål, som den resande inte känner" /Martin Buber

    SvaraRadera